Mspdiamant

Alla inlägg under juli 2011

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 31 juli 2011 19:10

Jao, det är just det jag funderar på..

Alltså, grejen är det att jag har typ slutat på msp.

Om det är ngn som vill fortsätta "ha kontakt" med mig, bli medlem på www.nordgame.com :)

Där heter jag: Sprallis


Hoppas ni alla har de bra! <3

Pözz.

 

Old times.


Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 24 juli 2011 18:07

Nu är jag hemma! :DD


Har jag missat ngt förutom det tråkiga temat? (:

Så ni vet lägger jag nt upp det nya temat, pallar bara inte...

Iaf, PUNK TEMA.




BAJJ BAJJ!!


 

En gammal bild.. :3

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 20 juli 2011 11:16

GoMMi (star_boy) var ledsen när jag skulle säga hejdå.. :/

 

GoMMi, kmr sakna dejj me .. ;/

 

 

ETT SISTA FARVÄL... [ XD ]

BAJJ BAJJ MINA KÄÄÄÄÄRA VÄNNER, I LOVE U GUYS! <3

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 20 juli 2011 09:46

Här kommer dagens moviestars..

Tog några som var online och några som jag helt enkelt tyckte förtjänade att visas i min blogg! :D


  Crazy Love, en tjej som var online :3

 

   Linke99, en av världens finaste vänner.. <3

 

  SelenaM, en ashärlig tjej! 8D

 

  ID4, majjj fräänd! xD

 

  GoMMi, en ruuuligh kille som förtjänar att vara med i bloggen! ;D

 

 

Och sedan vill jag tacka alla som läser bloggen, STATISTIKEN STIIIIIGER! :D

   Wohooooo!   

22 är kanske inte så mycket för er, men för mig är det! :D

Sen som ni ser stupar det rakt ner på 20, men klockan var inte alls mycket när jag tog bilden, så det blir nog mnga idag också.. (:


HEJDÅ ALLA, NU STICKER JAG IVÄG OCH KOMMER HEM PÅ LÖÖÖÖRDAG!!

Saknar er alla redan.. :'(

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 19 juli 2011 14:47

Jag kommer börja ha dagens moviestars, alltså mer än en! :D

Och just idag ska jag ha några extra eftersom att jag ska iväg [läs i inlägget under] :)

Jag kommer förmodligen kunna slänga upp dagens moviestars lite snabbt imorgon, men jag kan inte lova ngt..


 

  Carl-cool, en kille som ville vara med på min blogg :p

 

  Slafsen, min älskade syster - vi föralltid ;* <3

 

  Amber <3, en härlig tjejj som jag saknar grymt mkt.. (: <3

 

  fjortizfjortiz_, en tjej som ville vara en av dagens moviestars :]

 

  Alex-Moviestar, en kille jag slumpmässigt valde ut :3

 

 

Jag ursäktar återigen för dålig kvalité, ska försöka fixa det när jag kommer hem på lördag/söndag.. ((:


Glöm inte läsa det förra inlägget!

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 18 juli 2011 23:49

Ville bara förtydliga lite snabbt att jag kommer vara borta onsdag-lördag.

Vilket betyder att jag varken kmr vara inne på msp elr blogga.. :'(


Jag kommer heller inte ta med mig min laptop, för jag ska umgås med min släkt nu..

Och vet ni vad det värsta är?

JAG KOMMER MISSA DET NYA TEMAT!! :((

Jaja, bara att leva med. :/

 

 

Men jag lovar att jag kommer in så fort jag kan på lördagen!

KOMMER SAKNA ER ALLA SUPERMKT! ;*


♥Kolla gärna min profil, älskar er som står där.. (L)♥

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 18 juli 2011 17:20

Ledsen för superdålig uppdatering...

Men här kommer lite allt möjligt! ;)


 

Godistemats msp-gubbe! 8D

 

Min look idag! :D

 

Jag älskar mina 2 sc.. (L)

 

Och här kommer dagens moviestar (kommer börja med det lite smått, kommer inte kunna alla dagar..) :D

  SHIT VA DÅLIG KVALITÈ!! :OOOO

Ledsen för det.. :/

Men det ääääär:

MUMSAAAAAAN! :DDD

 

Nu till det viktiga med denna dagens moviestar,

ni MÅSTE ge henne autos, honnon och gabbelulle har gått om henne! :O

Gör som jag, ge autos så fort ni kan, SNÄLLA!  


Sen är det såhära att på onsdag kmr jag åka iväg, kommer hem på lördag.. 

Har KANSKE med mig laptopen så jag kan logga in, men jag tror inte jag kommer göra det, ska vara med släkten nu...


Ha det bra (:



Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 14 juli 2011 12:57

JAOW, JAOW.

Längesen sist x'D


Här kommer de nya temaaaaat! :D


  

Godis temaaaa!! 8DD


Nya tröjor:

 

Melted Chocolate Dress - 400 [VIP], Cotton Candy Dress - 400 [VIP],

Peppermint Dream - 400, Candy Galore - 400, Daily Donut - 300.

Inga nya byxor..


Nya accessoarer:

 

Peppermint Girl  - 350 [VIP], Candy Coated - 300 [VIP], Gumball Hat - 400,

Donut Earrings - 300, Caramel Earrings - 300 [VIP], Candy Bling - 500,

Sucker Punch Necklace - 300, Donut Necklace - 350 [VIP], Drip Drip - 300.



MIN LOOOOOOOK!!

  

 

Jag gjorde jätte slarviga bilder, orkade inte x'D

Presentation


Mig på msp just nuu (:

Dagens Moviestar!

Ungefär hela tiden! ^^

 
  

JAAAG!! ;DD

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klockan ääär ..

Tryck på plaay!! :DD

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 JAPP!! Alltid! :D
 JAAAOO!! JAG ÄÄÄLSKAR DIN BLOGG!! :DDDDDD
 Jajamänsan! Din är den ända bloggen jag läser!
 Detta är första gången.
 Nää, usch! Detta är första och sista! :O
 Detta är första gången och ABOLUT inte sista!
 Njaa, jag gör det efter jag har läst alla andra bloggar! :/

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards