Mspdiamant

Alla inlägg under mars 2011

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 31 mars 2011 19:17

Jajamänsan!

Idag är det nytt x3 :D


För de första: Ny design av Amber (aamber.bloggplatsen.se)!!


Och för de andra:

Nytt tema! :D

Circus competition! ^^


 


Och sedan för det tredje:

Ny färg på texten i bloggen! (På rubrik och meny-namnen :D)

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 28 mars 2011 17:51

Jepp ;D

Here is the new design åt min sötnouuus <33

Hoppas den blev bra nurå xD

//Amber <3

(Om du vill komma till min blogg klicka HÄR! :))

 

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 28 mars 2011 10:26

Wiiie!

Idag är det (som rubriken säger) studiedag! :D


Jag, min syster o hennes pööjjkvän ska dra ner till stan!

Ska (som jag skrev i inlägget under) till Kappahl eller H&M eller Ginatricot eller vart de nu var jag såg dendär jackan som jag vill köpa! :)

Sedan ska vi ta en mysig fika!


Så ja, de är min dag!

Eller nä, inte hela..

Jag ska till pappa och hämta min cykel, träningskläder till fotbollen på tisdag och min syster skulle typ skriva klart nått skolarbete på datorn.. (:



Vad ska ni göra idag? :)


Puss puss, vi ses senare! ♥

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 27 mars 2011 20:11

Hej på er!

Snart kommer det upp en ny design av Amber <3 (aaamber.bloggplatsen.se) :3

Har själv inte sett den, men vi hoppas att den blir fin.

Jag hade faktiskt inte ens sagt hur jag ville ha den, men de blir väl bra! :p


Ville bara kika in och säga oxå att anledningen till att jag inte har bloggat eller vart inne under helgen är för att jag har varit i Göteborg..! :)


Och på vägen hem åkte vi tiiiiill:

 


Wihoo!

Jag köpte till MIG:

Lack-leggins

En superfin tavla

Choklad-hare (Möööms! ;DDD)

Regnjacka


Ärligt talat var de dåligt utbud, hade velat ha en fin vårjacka, men det fanns bara i för stora storlekar :((

Jaja, jag hade kikat in en på H&M (Eller var det Kappahl? Eller Lindex?  Eller Ginatricot? Hmm... xD) Hoppas att DEN finns i min storlek! :)


Puss o Kram! ♥

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 24 mars 2011 19:37

Tjollahopp!


Nytt tema igen! :)

Ärligt talat pallar jag inte köpa nått när jag ALDRIG har nårra sc..!?


Jaja, är kommer det! :

ROKOKO (ROCOCO) TEMAAA!!

(Det står Rokoko i den gula "spalten" men på bilden Rococo [Engelska])

 



THUMBS UP! :D

(På vissa inlägg kommer jag skriva om det ämnet i inlägget är Thumbs Up eller Thumbs Down ;> )

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 22 mars 2011 17:28

THUMBS DOWN:

För att jag inte har bloggat på aslänge, men att jag har en bra anledning till varför inte!


THUMBS UP:

För att allt kommer bli bra igen!

För denna människa!! I LOVE YOOOU!!  


 

Detta "mejlet" fick jag av en underbar person som heter Pink_Girl__ på msp!

Hennes blogg: MspGirlz.blogspot.com

Hon gör heathers också om ni är intresserade!

Det är sånna här människor som pushar mig att forsätta med denna bloggen!

Fortätt så!


Men en av många anledningar att jag inte har bloggat är för att det känns som att jag inte har några läsare för att ni aldrig kommenterar!?

Snälla gör det innan jag lägger ner bloggen...


P.S Jag funderar på en "THUMBS UP & THUMBS DOWN" i veckan?

Låter det som en bra idé? ;)

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 11 mars 2011 15:48

Asså omg,

BÅDA de nya chattrummen : Skola och Shoppingcenter, är fullaaaa!!

Jag har inte ens sett hur de ser ut! ;O


BEVIS:

 


 


BAJJS!!

Jag som ville se de nya... :( ;@

Jaja, får väl vänta till midnatt eller nått sånt! x'd


PUSS PÅ ER!!

Amber, saknar dej! ♥♥

Av Alice Kööööörvhhh :'3 - 10 mars 2011 18:41

Wihoo!

Äääääntligen nytt tema : Födelsedags Tema! :D


Men det är oxå "jubleum", MSP FYLLER 2 ÅR!!

Ärligt talat så trodde jag att msp skulle va äldre, men tydligen nt? x'D


Jaja, är kommer temats bild:

 

Hihi, man fick en present av msp oxå , jag fick en kaniiiin :)


Pusshej! ♥

Presentation


Mig på msp just nuu (:

Dagens Moviestar!

Ungefär hela tiden! ^^

 
  

JAAAG!! ;DD

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klockan ääär ..

Tryck på plaay!! :DD

Omröstning

Läser du min blogg ofta?
 JAPP!! Alltid! :D
 JAAAOO!! JAG ÄÄÄLSKAR DIN BLOGG!! :DDDDDD
 Jajamänsan! Din är den ända bloggen jag läser!
 Detta är första gången.
 Nää, usch! Detta är första och sista! :O
 Detta är första gången och ABOLUT inte sista!
 Njaa, jag gör det efter jag har läst alla andra bloggar! :/

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards